هنر هفتم
هنر هفتم



فیلم وسینما
پدرم بهش پیشنهادی کرد که نمیتونست رد کنه. لوکا  یه هفت تیرو طرف سرش نشونه رفت و پدرم بهش اطمینان داد که یا امضاش رو قرارداد میاد یا مغز پخش و پلا شده ش.

پدرخوانده
 
 
****
 
 
یه جمله جالب از فیلم ارباب جنگ
" تو دنیا نزدیک 550 میلیون سلاح گرم وجود داره یعنی به ازای هر 12 نفر یک سلاح وجود داره حالا سوال اینه که ما 11 تای دیگه رو چه جوری مسلح کنیم؟
 
 
****
 
 
عشق اونیه که هیچ وقت نگی متاسفم  (love story)

 
****
 
 
مایکل کورلیونه رو به شوهر خواهرش: بهم دروغ نگو ..چون به شعورم توهین میکنی  (پدرخوانده 1)
 
 
****
 
 
"می دونی نفر قبل که اومده بود باهام صحبت کنه رو چی کار کردم ؟ جگرش رو با نخود فرنگی خوردم "
دیالوگ بین آنتونی هاپکینز و جودی فاستر در زندان در فیلم سکوت بره ها
 
 
****
 
 
منهم از مردم همين شهرم و همه آدما رو هم دوس دارم شايد به خاطر اينه كه هيچكدومشونو نميشناسم !

از آدماي بزرگ مجسمه ساختن و دورشون حصار كشيدن اگه بخواي حرف اين مجسمه هارو باور كني بايد بين خودتو مردم حصار بكشي!


شبهاي روشن
 
 
****
 
 
مزيت يه آدم مرده چيه؟
اينه كه ديگه نميميره

آلفاويل
 
 
****
 
 
از خدا به خاطر بارون متشکرم چون آشغالای تو پیاده رو رو میشوره.

فیلم راننده تاکسی از زبان دنیرو
 
 
****
 
 
بذاری یه چیزی بهت بگم رفیق . امید چیز خطرناکیه . امید میتونه یه آدمو دیوونه کنه.

رستگاری در شاوشنک
 
 
****
 
 
به چیزی که دل نداره دل نبند

مرسدس
 
 
****
 
 
خود بینی گناه مورد علاقه من

میلتون (آل پاچینو) در وکیل مدافع شیطان
 
 
****
 
 
من فعلا از يك نفر سياه پوست دفاع مي كنم. ببين اسكات چيز هايي هست كه تو نمي توني هنوز درك
 
كني در شهر بعضي ميگن من نبايد از اين فرد دفاع كنم اسكات: اگه نباييد دفاع كني پس چرا اين كار رو
 
مي كني؟ _دليل زيادي دارم اگه اين كار رو نكنم ديگه نميتونم بين مردم سر بلند كنم حتي ديگه به تو
 
وجيم نمي تونم بگم اين كار بكنيد يا نه
 
 
(گري گوري پك در كشتن مرغ مقلد)
 
 
 
****
 
 
دورمر: قضيه رو نگرفتي فينچ ؛ها؟ تو شغل مني . تو چيزي هستي كه به خاطرش پول مي گيرم . تو همون قدر براي من مرموز و اسرار آميزي كه يك توالت گرفته واسه ي يك لوله كش عوضي . حالا دليل كارهايي كه كردي چي بوده ؟ هيچ اهميتي نداره

استاد پاچینو در بی خوابی
 
 
****
 
 
خداوند ؛خداوند به انسانها غريزه داده اون به تو اين موهبت فوق العاده رو داده پس چرا ازش استفاده نميكني ؟
خداوند قوانيني داره اون ميگه ببينيد ولي لمس نكنيد .لمس كنيد ولي مزه نكنيد مزه كنيد ولي نبلعيد خب اون كه اينجا نيست پس چرا بايد اونو پرستش كنيم؟
تو داري ميگي بهتره توي جهنم پادشاهي بكنيم تا توي بهشت خدمتكار باشيم مگه نه؟

از فيلم وكيل مدافع شيطان (ديالوگها مربوط به شيطان /ميلتون است)
 
 
****
 
 
پيرمرد ميميره دختر كوچولو زنده ميمونه.معاممله ي منصفانه ايه. (سين سيتي )
 
 
**** 
 
کورتز - براندو در اینک آخر ازمان - تو هیچ وقت درست و حسابی به آزادی واقعی فکر کردی ؟ آزادی از
 
عقاید دیگران ؛ آزادی از عقاید خودت ؟
 
 
****
 
آرچی گیتس - کلونی در سه پادشاه - میدونی وقتی بوی کثافت میدی داری به سمت حقیقت حرکت میکنی
 
 
****
 
تو نمی فهمی. من میتونستم کلاس داشته باشم ، میتونستم یه حریف قدر باشم ، میتوستم به جای
 
احمق کودنی که الان هستم واسه خودم کسی باشم مارلون براندو در بارانداز
 
 
****
 
 
" میدونم به چی داری فکر میکنی ... که شش تا گلوله در کرده یا پنج تا ؟ خب ، راستش رو بخوای وسط این همه بریز و بپاش ، حسابش از دست خودم هم در رفته . ولی از اونجا که این یه مگنوم چهل و چهاره یعنی قوی ترین سلاح کمری دنیا و مغزتو راحت متلاشی میکنه ، بهتره از خودت فقط یه سئوال بکنی : شانس آوردم ؟ خب ، واقعا شانس آوردی آشغال ؟
 
کلینت ایتسوود به دزد بانک در هری کثیف
 
 
****
 
 
گوش کن مگ ! وقتی مرد سوگندی میخورد ، خویشتن خویش را همچون آب در دستانش میگیرد . و اگر انگشتانش را باز کند ؛ خب دیگر نباید امید بازیافتن خویش را داشته باشد.
پل اسکافیلد به سوزانا یورک در مردی برای تمام فصول
 
 
****
 
 
ترنس پورتر 2.خط اول آدم ربا به بادي گارد ميگه.بعد همينطور يه خط يه خط عوض ميشه.

هیچ وقت قولی نده که نتونی پاش وایسی
- هیچوقت نمیدم، این یکی از قوانین منه
واو! یه مرد که زندگیشو بر اساس قوانین هدایت میکنه. اما تو دنیای من، قانونا واسه شکسته شدن هستن
- اما نه تو دنیای من
احتمالا این دفعه باید استثنا قائل بشی
 
 
****
 
 
فارست گامپ

- تو یه احمقی؟
 
- مامانم میگه احمق کسیه که کارهای احمقانه میکنه!
 
 
****
 
ماتريكس

نئو: چرا چشمام مي سوزه؟
 
مورفيوس: برا اينكه تا حالا ازشون استفاده نكردي
 
 
****
 
خیلی از چیزها اشتباهه و با دعا هم درست نمیشه.(دشت سوخته)
 
 
****
 
 
فیلم درخشش(The Shining)

جک تورنس:من بهت آسیب نمیزنم,فقط می خوام مغزتو داغون کنم.
 
 
****
 
شهر گناه
 
یه جهنمی براش درست کردم که اون جهنمی که رفت توش، مثل بهشت بود
 
 
****
 
 
بیلیارد باز
 
من بهترین بیلیارد باز دنیا هستم؛ در هیچ مسابقه ای نمی بازم.

حتی اگر در مسابقه ای هم ببازم، باز هم بهترین بیلیارد باز دنیا هستم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, توسط سیامک |